Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

ΕΠΕΣΕ ΑΜΑΧΗΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Ο τίτλος είναι αρκετός για να περιγράψει κανείς τι έγινε σήμερα στο ματς με τον Θεσπιακό.
Χωρίς να ιδρώσουν ιδιαίτερα οι αντίπαλοι μας πήραν εύκολη νίκη με 2-0.
Υ.Γ.Επειδή ο θυμός και η απογοήτευση είναι κακοί σύμβουλοι και από σεβασμό στον κόπο και τον αγώνα του προέδρου της ομάδας ,τα σχόλια για το ματς μένουν εδώ.Αφενός δεν υπάρχει λόγος να οξυνθούν τα πνεύματα...αφετέρου η άποψή μου για το ματς είναι υποκειμενική και ίσως να είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την άποψη κάποιων άλλων ανθρώπων.....και επειδή δεν γίνεται να γίνει συζήτηση στο τι έφταιξε σήμερα (ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ)δημόσια σε ένα blog μένω εδώ...εύχομαι να γίνει η αυτοκριτική απ'όλους και δεν βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω........γιατί έχω και εγώ το μερίδο της ευθύνης που μου αναλογεί.
ΥΓ1.Οποιος θέλει όμως μπορεί να στείλει μήνυμα είτε γιατί διαφωνεί,είτε γιατί συμφωνεί και θα γίνει ότι είναι δυνατόν να δημοσιευθούν οι όποιες απόψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου